BMW X7, markanın bugüne kadar ürettiği en büyük ve en lüks SUV modeli olmasıyla dikkatleri üzerine çekiyor. BMW'nin en yeni ve bugüne kadar ürettiği en büyük modeli olan BMW X7, tam bağımsız altı koltuğu, üst seviye malzeme kalitesi, iç mekânında sunduğu etkileyici genişliği, üst sınıf tasarımı ve son teknoloji ürünü ekipman özellikleri sayesinde lüks segmentte yeni bir sayfayı açmaya hazırlanıyor. BMW X7'nin markanın portföyüne eklenmesi, BMW Group'un lüks segmentteki devam eden model atağının önemli bir adımını temsil ediyor. 5,15 metre uzunluk, 2 metre genişlik ve 1,80 metre yükseklik ölçüleriyle heybetini ortaya koyan X7, BMW X model ailesinin yeni lideri olarak öne çıkıyor. Keskin çizgiler ve geniş yüzeylerin hakim olduğu yeni tasarım dilinde oldukça büyük tasarlanmış BMW böbrek ızgarası, aracın güçlü karakterine vurgu yapıyor. BMW X7, LED farlarla standart olarak gelirken, 600 metreye kadar yüksek huzme aralığına sahip olan ve farlardaki mavi x-şekilli tasarımla kolayca tanımlanabilen 'BMW Laserlight' da isteğe bağlı olarak tercih edilebiliyor. Yeni BMW X7'de üç koltuk sırasının (toplamda yedi kişi için alan) standart olmasıyla iç mekânın ferahlığının ve çokyönlülüğünün altı çiziliyor. Üçüncü sıradaki iki yolcu; kolçaklar, bardaklar ve USB bağlantı noktalarıyla birlikte, diğerleriyle aynı ebatlara sahip koltuklarda yolculuk yapabiliyor. Orta sıra, bir seçenek olarak iki ayrı konfor koltuklarından oluşabiliyor. Tüm koltuklar bir düğmeye basılarak elektrikli olarak ayarlanabiliyor. Ön yükleme kapasitesi, gerektiğinde 326 litreden 2.120 litreye çıkarılabiliyor. BMW X7, 'Vernasca' deri kaplama, dört bölgeli otomatik klima kontrolü, üç bölümden oluşan panoramik cam tavan ve 'Welcome Light Carpet' ve 'Dynamic Interior Light' gibi ortam aydınlatmalarıyla standart olarak geliyor. Seçenekler listesindeki önemli noktalar arasında; beş bölgeli otomatik klima kontrolü, 'Özel Esanslı Ortam İklimlendirme', 'Panorama Cam Tavan Sky Lounge', 'Bowers & Wilkins Diamond Surround Ses Sistemi' ve arka koltuk eğlence sistemi yer alıyor. Araçta 'Design', 'Pure', 'Excellence' donanım seviyeleriyle birlikte 'M Sport' ve 'BMW Individual' seçenekleri de müşterilerin iç ve dış tasarımı kişisel tarzlarını yansıtacak şekilde uyarlamalarına imkân sağlıyor. X7, BMW İşletim Sistemi 7.0 (BMW Intelligent Personal Assistant dahil) ile birlikte 'Cockpit Professional'ı standart olarak sunuyor. Araçta yer alan 'BMW Live Cockpit Professional', her biri 12,3 inç diyagonal ekrana sahip tam dijital gösterge kümesi ve kontrol ekranını kapsıyor. 'Hey BMW!' komutu ile etkinleştirildikten sonra, sürücünün aracın işlevlerini kullanmasına yardımcı olan sistem dijital yol arkadaşı olarak tanımlanıyor. BMW X7'de görev yapan motorlar, 8 ileri Steptronic şanzıman, BMW xDrive ve M Spor diferansiyel ile ürettikleri gücü yere aktarıyor. BMW X7 xDrive40i'de 340hp güç üreten 6 silindirli benzinli bir ünite görev yapıyor. Bu motor 100 km'de ortalama 9 litre yakıt tüketiyor. BMW X7 xDrive30d'de 265hp güç üreten 3.0 litre hacimli bir dizel motor görev alıyor. Bu motor ise 100 km'de ortalama 6,5 litre yakıt tüketiyor. Dizel motorların zirvesini ise 400hp gücündeki X7 M50d oluşturuyor. BMW X7, her iki aksta hava yayları dâhil olmak üzere; elektronik olarak kontrol edilen amortisörleri ile gelen Adaptif Süspansiyon sistemine ve standart olarak sunulan bir dizi şasi teknolojisine sahip. Aracın yüksekliği, bir tuşa basılarak, ihtiyaç halinde 80 milimetreye kadar değiştirilebiliyor. Yeni BMW X7'de üç koltuk sırasının standart olmasıyla iç mekânın ferahlığının ve çokyönlülüğünün altı çiziliyor.