Off-White Güzellik Markası Paperwork'ü Sundu

Off-White'ın ilk güzellik koleksiyonu "Paperwork", bir ifade kutlaması olarak piyasaya çıktı.

Off-White, son kreatif direktörü Virgil Abloh tarafından geçen sonbaharda zamansız vefatından önce tasarlanan Paperwork adlı bir çizgiyle güzelliğe giren en son moda evi.

Abloh, vizyonuna uygun olarak, Paperwork'ü "başka bir tuval, insan ifadesi için başka bir yüzey" olarak tanımladı ve sonuç, hayal edebileceğiniz kadar eğlenceli ve ilerici.

Koleksiyon, dört Solution kokusu, altı Imprint yüz ve vücut katı pigment boya kalemi, bir dizi Template şablonu ve altı Color Matter ojeden oluşuyor. Odak noktası, ürünleri özelleştirilebilir bir şekilde deneyimlemek ve sonsuz yaratıcılığı teşvik etmek.

Parfümler (piyasaya çıkmaya başlayan kategorilerin ilki) Abloh tarafından ünlü parfümcüler Alexis Dadier, Jerome Epinette ve Sidonie Lancesseur ile işbirliği içinde hazırlandı. Her biri bir ruh hali uyandırmak için 90'ların nostaljisinden, bougie klasiklerinden ve doğal toprak elementlerinden ilham alıyorlar.

Ufukta, Imprint boya çubukları, su geçirmez ve bulaşmaya karşı dayanıklı, ancak çıkarılması kolay formüllerle cesur tonlarda piyasaya sürülecek. Template, yüz ve vücut kalıpları ilk olarak kısa süre önce Paris'te gerçekleşen özel Off-White defilesinde modellerde görülürken, Abloh'un vücudu sokak sanatı kodlarıyla 'etiketleme' jestini daha fazla keşfedin.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.