Spam sosyal medyaya da zıpladı
E-posta kutularının belalısı spamler artık sosyal medyaya da bulaştı. Bir araştırmaya göre 2013’ün ilk yarısında ortalama bir sosyal medya hesabına bulaşan spam sayısı yüzde 355 arttı.
Giriş Tarihi: 01.10.2013
15:44
Güncelleme Tarihi: 01.10.2013
15:45
İstek dışında gelen reklam maili olan spamler e-postalardaki filtrelerin gelişmesiyle beraber yönünü sosyal medyaya kaydırdı.
İki yıl içinde 60 milyon içeriğin incelendiği araştırmaya göre sosyal medyadaki her 200 bildiriden 1 tanesi spam. Aynı zamanda tüm sosyal medya uygulamalarının yüzde 5'i spam olma potansiyeline sahip. Bunun anlamı başta kullanışlı bir uygulama olarak gözüküyor ancak güncelleme yapınca spame dönüşüyor.
Farklı araştırmalara göre gelişmiş filtrelere rağmen gönderilen e-postaların yüzde 70'i spam. Facebook da 2012 yılında paylaşılan bildirilerin yüzde 4'ünün spam olduğunu açıklamıştı.
İki yıl içinde 60 milyon içeriğin incelendiği araştırmaya göre sosyal medyadaki her 200 bildiriden 1 tanesi spam. Aynı zamanda tüm sosyal medya uygulamalarının yüzde 5'i spam olma potansiyeline sahip. Bunun anlamı başta kullanışlı bir uygulama olarak gözüküyor ancak güncelleme yapınca spame dönüşüyor.
Farklı araştırmalara göre gelişmiş filtrelere rağmen gönderilen e-postaların yüzde 70'i spam. Facebook da 2012 yılında paylaşılan bildirilerin yüzde 4'ünün spam olduğunu açıklamıştı.