Antoine Griezmann yeniden o markanın yüzü oluyor

Fransız futbolcu bu sonbahar kampanyasında yeniden Mango’nun erkek koleksiyonunun yüzü oluyor

Giriş Tarihi: 26.09.2022 13:39 Güncelleme Tarihi: 26.09.2022 13:40

Mango Man, 2022 Sonbahar yeni koleksiyonunun lansmanı için markanın yüzü olarak bir kez daha Antoine Griezmann ile birlikte çalışmayı tercih ediyor. Mango'nun erkek koleksiyonu bir marka olarak, 2008 yılında güncel ve modern erkek giyimi sunmak amacıyla doğdu. Fransız futbol oyuncusu aracılığı ile markanın, şehirli ve kozmopolit koleksiyonlarını aktarmaya çalıştığı kaygısız, rahat ve özgün doğası yansıtılıyor.



Daha önceki kampanyalarında Gerard Piqué, Zinedine Zidane, Adrien Brody ve Andrés Velencoso gibi isimlerle çalışan Mango Man, bu Sonbahar sezonu için Fransız oyuncunun saha dışında giyimi ve kendini ifade etme biçimine uyum sağlayan bir dizi görünüm sunuyor. Antoine Griezmann, her zaman kendine sadık kalarak oyunun kurallarını değiştiriyor. Çünkü tutum, her şeydir.

Koleksiyon, güncellenmiş kaliteli klasik parçalara, moda dokunuşu katan ve trendleri günlük yaşamda zahmetsiz bir stile uyarlayan tasarım ürünlerden oluşuyor. Sezonun ihtiyaçlarına cevap veren parçalar arasında İtalyan yün palto ve kazaklar, yenilenen kalıplarıyla denim pantolonlar, gömlek ceketler, ısı düzenleyici özelliğe sahip anoraklar ile daha casual bir tasarıma sahip takım elbiseler yer alıyor.

Mango Man mağazalarında, müşterilerin ihtiyaçlarına cevap vermek amacıyla çeşitli tarzlar bulunuyor: Daha yetişkin ve şehirde yaşayan bir müşteri kitlesine odaklanan, günlük yaşam için parçalar içeren şık bir smart casual ürün serisi; güncel, genç çizgilere sahip rahat bir casual ürün serisi. Ayrıca, farklı tarz ve kalıplarda takım elbiselerden oluşan bir özel dikim serisi; daha trend ürünlerle, son moda görünümler sunan trendy ürün serisi ve daha zamansız parçalara sahip bir denim serisi de bulunuyor.

BİZE ULAŞIN