Fendi Kürkün Yerini Alabilecek Malzeme Arayışında

LVMH ve Fendi, yeni biyomalzemeler geliştirmek için araştırma laboratuvarlarıyla bağlantı kuruyor.

LVMH, Fendi markasının, biyotekstil üretimi için akademik araştırmaları kullanacak stratejik bir ortaklıkta Imperial College London ve Central Saint Martins, UAL ile birlikte çalışacağını duyurdu.

Keratin, kürk gibi lüks malzemeleri taklit edebilen yeni bir elyaf geliştirme hedefiyle iki yıllık ortak çalışmanın odak noktasında olacak.

Ortaklık, LVMH'nin sürdürülebilir lüksün geliştirilmesi etrafında odaklanan bir araştırma ve yenilik programını içeren Life 360 çevre stratejisinin bir parçası olarak geliyor. Ayrıca, ilk olarak 2017'de kurulan Central Saint Martins-LVMH programı Maison/0'ı da temel alıyor.

Fendi Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Serge Brunschwid, "1925'teki kuruluşundan bu yana, Fendi, geleneksel ve yenilikçi işçiliğe öncülük ederek, müşterilerimize kişisel tercihlerine göre en iyi kaynaklı malzemeleri sağlayarak, deneylerin ön saflarında yer aldı" dedi.

Brunschwid şunları ekledi: "Bugün daha da sürdürülebilir seçenekler sunabilecek yeni kaynakların araştırılması ve geliştirilmesiyle aktif ve sürekli olarak ilgileniyoruz ve dünyaca ünlü bu kurumlar ve LVMH ile birlikte bu yeni adımdan gurur duyuyoruz."


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.