Demna Gvasalia Soyadını Kullanmayı Bıraktı

Balenciaga'nın tasrımcısı Demna Gvasalia soyadını kullanmayı bırakarak sadece adıyla anılmak istiyor.

Balenciaga kreatif direktörü Demna Gvasalia'nın kişisel bir değişiklik yapmaya karar verdiği açıklandı. Hayır, markayı bırakmıyor! Ama kendisinin bir parçasını bunun dışına çıkarıyor.

Markanın Pre-Fall 2022 gösteri notlarında "Bundan böyle Demna, sanatçı unvanını doğum adından ayırt ederek ve dolayısıyla yaratıcı çalışmayı kişisel yaşamdan ayırarak yalnızca ilk adını kullanıyor. İleriye dönük tüm basında, sadece Demna olarak anılmayı seçiyor." denildi.

Son derece ilginç bir hareketle, eskiden Demna Gvasalia olarak bilinen Balenciaga tasarımcısı şimdi sadece "Demna" ile tek isim haline geliyor.

Demna, kendi adıyla anılan ilk moda tasarımcısı olmayacak. Örneğin Valentino Garavani, genellikle sadece Valentino olarak anılır. Kenzo Takada ise sadece Kenzo. (Cristóbal Balenciaga'nın kendisi de en iyi sadece soyadıyla tanınırdı.) Ancak isimleri aynı zamanda markalarıydı, bu yüzden tek ve aynı olmaları tartışmasız doğaldı. Demna ise belki de basının kendisine farklı bir şey demesini aktif olarak talep eden ilk moda tasarımcısı.

Met Gala'ya Kim Kardashian West ile yüzünü kaplayan bir bahar 2022 görünümü giyerek katıldı ve birçoğu onun (eski?) kocası olduğunu varsaydı. (Son Donda turu için Demna ile işbirliği yapan Kanye West, yüzünü gizlemeye başladı ve yasal olarak adını Ye olarak değiştirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.