Rihanna ve Lebron James Rimowa'nın Yüzü Oldu

Rihanna, LVMH bünyesinde yer alan Rimowa markası için LeBron James, Roger Federer ve Patti Smith'in de yer aldığı yeni "Never Still" kampanyasının yüzü oldu.

Giriş Tarihi: 18.09.2021 11:49

Seyahat valizi şirketi Rimowa, çok sayıda ünlü yüzün yer aldığı yıldızlarla dolu yeni kampanyasını tanıttı. "Never Still" adlı kampanya, yeni bir hareket çağında seyahatin değişen manzarasına özellikle odaklanarak, seyahatin bir mirasın inşasına nasıl katkıda bulunduğunu yakalamayı amaçlıyor.

Dört kampanya filmi aracılığıyla Rimowa, şarkıcı Rihanna, basketbol yıldızı LeBron James, yazar Patti Smith ve tenis şampiyonu Roger Federer dahil olmak üzere öne çıkan her ünlünün seyahatle ilişkisini inceliyor. Kişisel bakış açıları, Covid sonrası bir spot ışığında seyahati ve her yıldızın olağan yaşam tarzlarına geri dönerken hareketle yenilenen deneyimini keşfediyor.

Filmini kameraman Gary Sorrenti ile birlikte yöneten Rihanna, bir karavanla çölde yakalandı. Hikayesi, pandemi sırasında videonun bir noktasında "Her şey en aza indirildiğinde, neyin önemli olduğunu görüyorsunuz" diyerek sessiz bir yaşam tarzına geçişi etrafında dönüyor.

Öte yandan Smith'in filmi, pandemi sırasında bir sahil evine çekildikten sonra hareketli çevreye dönüşüne odaklanan New York City'ye bir övgü olarak yaratıldı. Smith, Jamie XX'nin özel bir puanı üzerine filminde şöyle diyor: "Fiziksel olarak seyahat edemediğimiz zamanlarda, hayal gücüm için minnettardım ve dilediğim yere seyahat etmeme izin verdi. Önceliklerimi yazabildim, inceleyebildim ve yeniden düşünebildim ama sürekli olarak harekete geçmek, hareket halinde olmak için can atıyordum ve şimdi dünyaya geri adım attığım için minnettarım."

Kampanya kapsamında, çapraz askılı ve büyük boy bir çanta da dahil olmak üzere, kesinlikle seyahat çantası olarak kabul edilmeyen etiketin son Never Still koleksiyonundan öğeler de yer alıyor. Ayrıca, alüminyum detaylara ve deri kulplara sahip klasik sert kabuklu valizi de dahil olmak üzere, Rimowa'nın bir dizi temel bagaj stili de bulunuyor.

2016 yılında lüks holding LVMH tarafından devralınmasından bu yana, bagaj şirketi, stratejisini daha da öne çıkaran bu ünlülerle dolu kampanyayla kendisini üst düzey bir seyahat lideri haline getirmeye devam ediyor.


BİZE ULAŞIN