Ferrari Moda Dünyasına Adım Attı

Ferrari, yüzde 80'i unisex 52 tasarımdan oluşan ilk moda koleksiyonunu şirketin genel merkezinde gerçekleştirdiği defile ile sundu.

Giriş Tarihi: 14.06.2021 12:45 Güncelleme Tarihi: 14.06.2021 15:55

Formula 1 yarış takımı ve Cavallino Rampante logosuyla süslenmiş yüksek güçlü spor arabaları ile tanınan İtalyan şirket Ferrari, yüksek modaya adım attı. Yüzde 80'i unisex parçalardan oluşan moda koleksiyonu şirketin Maranello kentindeki genel merkezinden görücüye çıktı.

Dolce & Gabbana ve Giorgio Armani'de çalışmalarda bulunan Rocco Iannone tarafından tasarlanan bu ilk Ferrari moda koleksiyonu, tartışmasız bir şekilde düşünülmüş, karmaşık ve bu motor tutkunu markanın mirasıyla iç içeydi.

Ancak tüm bu Şahlanan At temalı ihtişam ve moda töreni büyük bir soruyu gündeme getirdi: neden? Ne de olsa geçen yıl Ferrari, 3,46 milyar avroluk gelir üzerinden 534 milyon avro kar elde etti - oldukça tatlı rakamlar - ve aynı zamanda Brand Finance tarafından ikinci kez dünyanın en güçlü markası seçildi. Öyleyse neden bu moda dünyasına girmek için kendi şerinden çıkıyor?

Cevap, gösteri öncesi konuşan Iannone'nin bir yorumunda yatıyor gibi görünüyordu, "Özellikle genç nesiller ve kadınlar da dahil olmak üzere hayran kitlemizi genişletmek. Kadınlar her zaman hayran kitlemizin bir parçası oldu."

Mariacarla Boscono tarafından açılan ve Natalia Vodianova tarafından kapatılan koleksiyon defilesi, tasarım aydınları Jonathan Ive ve Marc Newson'ın yanı sıra Gianni Agnelli'nin torunu ve şu anda Ferrari'nin direksiyonunda olan John Elkann tarafından izlendi.

Ferrari kendi sahasında bile değişimi benimsiyor: 2025'te ilk tamamen elektrikli aracını çıkarmadan önce bu yıl bir SUV piyasaya sürecek. Moda açısından, Iannone'nin koleksiyonunu XXXS'den XXXL'ye çevirme kararı, Ferrari'nin bir başka göstergesiydi. Çekiciliğini genişletmek ve değişen 21. yüzyıl zevklerine uyum sağlamak için algısının aerodinamiğini değiştirmeye çalışıyor.

BİZE ULAŞIN