Lifestyle

Gucci, İlkbahar-Yaz 2019 koleksiyonunu müzikal ile tanıttı

Gucci, İlkbahar-Yaz 2019 koleksiyonunu müzikal ile tanıttı

Gucci İlkbahar-Yaz 2019 koleksiyonunu "Gucci Showtime" adlı bir müzikalle tanıttı. Gucci, Hollywood'un altın çağından ilham alarak ünlü müzikallere gönderme yapmayı ihmal etmedi.

04 Şubat 2019

Gucci 2019 İlkbahar-Yaz koleksiyonu Hollywood'un altın çağı olarak kabul edilen 1940'lı ve 1950'li yıllara saygı duruşunda bulunuyor. Glen Luchford tarafından yönetilen "Gucci Showtime" adlı kampanya videosunda yıldızlar sürreal hayaller içeren bir müzikalde buluşuyor.

'Gucci İlkbahar-Yaz 2019' koleksiyonundan bolca nostaljik öge barındıran Alessandro Michele, ünlü müzikaller 'American in Paris(1951)', The Band Wagon(1953)', ve 'E Singin(1944)'e gönderme yapmayı ihmal etmiyor.

40'lı ve 50'li yıllarn tüm şatafatını sergilediği 2019 İlkbahar/Yaz kampanyasını Hollywood müzikaline çeviren lüks marka, moda dünyasından sinemaya evrilmenin ilk sinyalini veriyor.


Daha Fazlası

Tersane İstanbul Winter Town: 2026’ya Kadar Sürecek Büyülü Kış Festivali Başladı

Güven inşa etmek, en kalıcı başarı!

Tohum Otizm Vakfı, Otizmli Çocuklar İçin İyiliği Festivale Dönüştürüyor…

Peugeot E-5008 “Art On Cars” İle Sanatın ve Teknolojinin Buluşma Noktasında