Otomobil: Değişen dünya, Değişen markalar

Teknoloji geliştikçe rekabet koşulları da değişti. İnsan değiştikçe ihtiyaçları da farklılaştı. Eskiden beygir gücü, tork, hızlanma değerleriyle ön plana çıkan araç ve markalar artık mobilite, otonom sürüş, yapay zekâ gibi önemli konu başlıklarında yarışmaya başladı. İşte, size birkaç iyi örnek...

Hazırlayan Onur AKÇAY
Gelişmiş ülkelerde, dizel motorlu araç neredeyse yok! Benzinli modellerin satışları düşüyor, hibrit ve elektrikli araçların payı büyüyor. Ama tartışma sadece motor veya yakıt meselesini de geçti. İş öyle bir yer geldi ki, aracın içinde kaliteli zaman geçirmek için atılan adımlar büyük ses getirmeye başladı. Yani kullanıcı markadan şunun cevabını istiyor; "Yarı otonom veya otonom sürüşe sahip aracı senden satın alırsam bana ne vadediyorsun? Ben aracın içinde ne yapacağım veya neler yapabilirim? Dünyanın en değerli şeyi olan zamanın boşa akıp gitmemesi için hangi çalışmaları yapıyorsunuz?" Hal böyle olunca markalar her alanda daha fazla savaşmaya başladı. Biz de dikkatimizi çeken son ürünleri derledik.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.