Jaguar’da Yeni Dönem
22 Kasım 2024
1 / 2
Jaguar’da Yeni Dönem
Yeni logosu ve değişimiyle günlerdir sosyal medyada konuşulan Jaguar, değişimiyle marka değerlerine ve geleceğe dair ipuçları veriyor.
Jaguar'ın değişiminin yeni sembolü modernizmi yansıtırken, geometrik from, simetri ve sadelik gibi öğeleri barındırıyor. Sarı, kırmızı ve mavi gibi canlı renkler ise markanın yeni halinin temelini oluşturuyor. Yeniden tasarlanmış olan "Leaper" logosu ise markanın ayırt edici özelliği olarak beliriyor.
2 / 2
Jaguar’da Yeni Dönem
Jaguar'ın yeni dönüşümünün bir sonraki aşaması ise Amerika Birleşik Devletleri'nde Miami Art Week kapsamında, Tasarım Vizyon Konsepti'nin tanıtımıyla devam edecek. "Copy Nothing" iletişim stratejisi, bu tanıtımda markanın yenilikçi ve cesur yaklaşımını vurgulayacak.