Ofiste yaşam rehberi

Modern hayat, birçok alışkanlığı olduğu gibi iş alışkanlarımızı da değiştirdi. Artık plazalarda yüzlerce insanla beraber tek bir amaç uğruna bir arada çalışıyoruz. Böyle ortamlarda çalışırken hayatınızı kolaylaştıracak alışkınlar neler mi? Bu konuda birkaç önerimiz olacak.

Giriş Tarihi: 16.04.2018 15:31 Güncelleme Tarihi: 17.04.2018 11:08
1- Not kâğıtlarından kurtulun. Dünya değişti artık, geleneksel yöntemlerden vazgeçin. Dijital not uygulamaları kullanın. Sadelik iyidir.

2- İletişimi sınırlandırın. Ofisler genelde sessizliğin az rastlandığı, gürültünün başkenti olarak nitelendirilebilecek ortamlardır. Kulaklık takmak size yardımcı olabilir.

3-Bilmediğinizi bilin ve belirtin. Sizden istenecek herhangi bir iş hakkında en ufak fikriniz yoksa lütfen bunu belirtin. Bilmiyorum ya da 'hayır' demek dünyanın sonu değil. Aksine bu sizi aşırı stresten kurtaracak bir yöntem olabilir.

4- Çalışma masanızı özelleştirin. En sevdiğiniz kahve fincanıyla ya da en mutlu olduğunuz tatil fotoğrafıyla... Tercih sizin ama masanıza motivasyonunuzu artıracak ve size mutluluk verecek birkaç nesne koymanızı tavsiye ederiz.

5- Sosyal medyadan uzak durun! Güneşlenen ya da Avrupa seyahatinde olan dostlarınıza beğeni atmayı mesai saatleri dışına saklayın. Bu, sizi hem daha verimli yapacak hem de mesai sırasında gereksiz düşüncelerden uzak tutacaktır.

BİZE ULAŞIN