Orlando Bloom ile “The Cut” için Bir Boksör Rolüne Girmek ve Celine Homme Şıklığını Kırmızı Halıya Taşımak Üzerine
"Biz film çekiyoruz. Hayat kurtarmıyoruz."
Orlando Bloom ile “The Cut” için Bir Boksör Rolüne Girmek ve Celine Homme Şıklığını Kırmızı Halıya Taşımak Üzerine
Yazı Trishna Rikhy
Çeviri Ece Büyükçolpan
Fotoğraf Nina Duncan / Celine
Orlando Bloom, telefon görüşmemize Uber'in arka koltuğunda, arabanın alarmı hafifçe öttüğü sırada katılıyor. Halihazırda yeni filmi The Cut'ın basın turu başladı, bu nedenle kendisine Toronto Uluslararası Film Festivali'ndeki galasının ertesi gününde, yalnızca birkaç dakikalığına ulaşabiliyorum. Bloom, festivalde büyük ilgi gören psikolojik gerilim türündeki filmini ve projeyi anlatırken emekli bir boksörün şampiyonluk unvanı uğruna yaşadığı içsel çatışmaları adeta yeniden yaşıyor gibi görünüyor.
Bloom, Esquire'a şunları söylüyor: "Fikir bana sunulduğunda, boks filmlerine zaten ilgi duyuyordum ve açıkçası bu türde farklı olan bu hikâye de ilgimi çekti." Genellikle bu türdeki yapımlar mücadele kimin galibiyet elde ettiğine odaklanır. Ancak burada, hikâyenin merkezindeki adamın mücadelesini ortaya koyabilmesi için ne kadar hızlı veya her ne şekilde olursa olsun, yasal olsun olmasın, oldukça fazla kilo vermesi gerektiğinin altı çiziliyor. "Film dövüşe odaklanmıyor, daha ziyade daha çok kilo verme mücadelesine yani 'kilo verme savaşı'na odaklanıyor. Bu yüzden de adı The Cut. Oldukça yeni ve benzersiz bir perspektif olduğunu hissettim."
Bloom, filmde canlandırdığı boksörün zorlayıcı psikolojisine bürünmenin ve rol için geçirdiği fiziksel dönüşümün hâlâ etkisinde olduğunu belirtiyor. Bu dönüşüm sürecini ise az yemek, az uyumak ve biraz da PTSD (travma sonrası stres bozukluğu) ile geçirmiş.
Aşağıda, The Cut için geçirdiği dönüşümü ve galasında giydiği son derece şık ve minimal Celine Homme takım elbiseyi detaylarıyla anlatıyor.