Gucci Sandbox Metaverse evrenine atıldı

Roblox macerasının ardından Gucci, Sandbox evrenine katılarak NFT dünyasına atılan ilk lüks marka oldu

Damla Yüce
SUPERPLASTIC ile NFT işbirliğinin açıklanmasının ardından, Gucci, Sandbox'ta sanal arazi satın aldığını ve metaverse platformunda bir dünya inşa etmeye başlayacağını duyurdu. Yakın zamanda adidas, Warner Music, Bored Ape Yacht Club, Atari gibi devler de Sandbox'a katılmıştı.

Bu yeni girişim, lüks markanın şu anda NFT işbirliklerini ve eski ürünlerini barındıran Gucci Vault projesi kapsamında yer alıyor. hayal gücü aracılığıyla geçmişi, bugünü ve geleceği birleştiren bir "deneysel çevrimiçi alan" olarak tanımlamaktadır. Gucci Vault projesi hem yeni sanal işbirlikleri hem de vintage eşyaları sunarak hayal gücü aracılığıyla geçmişi, bugünü ve geleceği birleştiren bir "deneysel çevrimiçi alan" olarak tanımlanıyor.

Ayrıntılar henüz tam olarak açıklanmasa da ilk izlenimler Gucci tasarımcıları tarafından tasarlanan sürükleyici deneyimlerin ve oyun içi sanal giyimin gelişine işaret ediyor.

Gucci, NFT dünyasına atılan ilk lüks marka oldu ve geçtiğimiz yılın Mayıs ayında Christie's'de bir "Aria" filmini karesini açık artırmaya çıkardı.


Lüks moda evi, 2020'de Roblox'ta sınırlı sayıda avatarlar, bir mağaza, sergi alanları ve bir havuz alanı içeren The Gucci Garden Experience adlı iki haftalık bir sanal deneyim ortamı oluşturmuştu. Dijital satış fiyatlarının çoğu, Gucci'nin fiziksel ürünleriyle denkti veya daha pahalıydı.


SANDBOX NEDİR?
Sandbox, oyuncuların sanal deneyimlerini oluşturabilecekleri, sahiplenebilecekleri ve bunlardan para kazanabilecekleri, Ethereum tabanlı bir açık dünya oyunu ve topluluk odaklı bir platformdur. İşlemler, oyunun yerel para birimi olan SAND jetonu kullanılarak yapılır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.