Louis Vuitton, Tiffany'i satın almaktan vazgeçti

Fransa merkezli ultra lüks marka grubu LVMH, 16 milyar dolarlık Tiffany'i satın almaktan vazgeçiyor.

Louis Vuitton, Christian Dior, Marc Jacobs, Bulgari gibi markaları bünyesinde barındıran Fransız lüks devi LVMH, ABD'li Tiffany'i almak üzere yaptığı anlaşmayı önceden belirlenen 24 Kasım 2020 tarihine kadar tamamlayamayacağını açıkladı.
LVMH geçen yılın kasım ayında Tiffany'yi 16.2 milyar dolara satın almak üzere anlaştığını açıklamıştı. Ancak LVMH son olarak Fransız hükümetinin kendilerinden satın almayı durdurmalarını talep ettiklerini açıkladı.

Business Insider'ın haberine göre, bu talebin nedeni ise ABD'nin AB ülkelerinden gelen mallara ek gümrük vergisi getirme tahdidinde bulunması.

Tiffany Yönetim Kurulu Başkanı Roger Farah ise konuyla ilgili yaptığı açıklamada anlaşmayı tamamlamak için mahkemeye başvuracaklarını belirterek "LVMH'nin işlemin tamamlanmasını engellemek için her türlü aracı kullanacağını düşünüyoruz" ifadelerini kullandı.
LVMH çarşamba günü lüks tüketim sektörünün en büyük satın alması olacak 16 milyar dolarlık anlaşmadan çekilme yönünde adım attı. Tiffany, anlaşmayı korumak için Fransız şirketini dava etti.

Louis Vuitton'un sahibi, Fransız hükümetinin ABD ile Fransa arasındaki ticaret gerginliğe bağlı nedenlerden dolayı anlaşmayı ertelemesini istediğini söyledi.
Tiffany, LVMH'nin fiyat düşürmek için ABD'de polis şiddetine karşı devam eden protestoları ve Covid-19 pandemisini öne sürmeye çalıştığını belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.