Facebook CEO'su Mark Zuckerberg'in yeni planı

Facebook'un kurucusu ve patronu Mark Zuckerberg, geleneksel yeni yıl planlarını açıkladı. Zuckerberg, 2019 yılında ne yapacak? Mark'a göre, merkezinde dünya ve teknolojinin dünyadaki yeri ile geçen yıldan kalan sorunların çözülmesiyle ilgilenilmesi gerekiyor. Elbette daha fazlası da var...

Dünyanın en büyük sosyal ağı Facebook'un patronu Mark Zuckerberg, yeni yıl planlarını açıkladı. Her yılın başında, bir sonraki yıl odaklanacağı noktaların yer aldığı bir liste yayınlayan Zuckerberg, bu yıl daha küresel planlar yapmış.
Zuckerberg, -elbette- Facebook'ta yayınladığı gönderisinde, teknolojinin dünyadaki rolü, otoritenin merkezlerden uzaklaşması, sosyalleşmede internetin oynadığı önemli rol ve internet ve teknolojinin gelişimi konusunda bazı sorular sordu. Zuckerberg, bu yıl için gerçekleştirecekleri arasında teknolojide karşı karşıya kaldıkları zorlukları incelemek ve teknolojinin nereye gittiğini gözlemlemeyi de ekledi. Bu amaçla kendisi, düzenleyeceği fiziksel forumlarda çeşitli insanlarla, liderlerle ve çeşitli alanlardan uzmanlarla bir araya gelerek konuyu tartışacak. 'Zuckerberg toplantıları'nın ana konusu "teknolojinin fırsatları, zorlukları, umutları ve gerilimleri" olacak. Ayrıca yeni yılda pek çok öğrenme ve gelişme fırsatı olmasını beklediğini de eklemeyi unutmadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.