Hangi markalara güveniyoruz?

Business Insider tarafından yayınlanan Survata araştırması, Nisan ve Mayıs aylarında 2.600’den fazla insanın katılımıyla gerçekleşirken, katılımcılara en çok güvendikleri markaları sordu. Kime güveniyoruz?

Araştırma şirketi Survata'nın CEO'su Chris Kelly, Facebook ve Instagram konusunda olumsuz düşünen insanların olumlu düşünenlerden daha fazla olduğunu açıkladı. Facebook ise skandal olaylarından sonra daha şeffaf olduğunu göstermek amacıyla birçok hamle yaptı fakat kullanıcılarlar hala bu konuda ciddi bir görüş ayrılığı yaşıyor.
Business Insider tarafından yayınlanan Survata araştırması, Nisan ve Mayıs aylarında 2.600'den fazla insanın katılımıyla gerçekleşirken, katılımcılara en çok güvendikleri markalara 5, en az güvendikleri markalara ise 1 puan vermeleri istendi. Birbirinden farklı şirketlerin yer aldığı anketle bir sıralama elde edildi. Araştırma sonuçlarına göre Facebook'un Instagram'dan daha tanındık olduğu belirtilirken, araştırma şirketinin CEO'su Kelly tarafından, Facebook'a olan güvensizliğin WhatsApp uygulamasını çok fazla etkilemediği belirtiliyor. CEO'ya göre WhatsApp, yalnızca ABD'de değil dünya genelinde kullanılan en popüler sohbet uygulaması olarak ön planda görünmeyi sürdürüyor.

Güvenli liste
1-Amazon (En Güvenilen)
2-PayPal
3-Microsoft
4-Apple
5-IBM
6-Yahoo
7-Google
8-Youtube
9-eBay
10-Pandora
11-Facebook
12-LinkedIn
13-Spotify
14-AOL
15-Instagram (En Az Güvenilen)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.