Youtube reklamları değişiyor

Youtube'da ‘TrueView for Reach’ isimli daha kısa ve izleyiciler tarafından geçilebilir yeni reklamlar göstermeye başlıyor.

son dönemin yükselen trendi Youtube, kullanıcılarına yeni bir reklam türü sunmaya hazırlanıyor. TrueView reklam formatı, YouTube kullanıcılarının daha kısa süren reklamları izlemeden geçmelerine olanak tanımayı planlıyor. Yeni reklam formatı, YouTube'un 6 saniyeden sonra geçilebilir reklamlarına yeni bir alternatif olacak. YouTube, reklam verenlerin marka bilinirliğini 6 saniye içerisinde artırmanın en etkili yolunu keşfettiklerini, artık daha kısa ve etkileyici reklamlar yapabileceklerini duyurdu. İsteyen markalar, 6 saniye uzunluğunda ve 5. saniyede geçilebilen 'TrueView for Reach' reklam oluşturabilecek. Bu sayede, markanın reklamda hedef kitleye vermek istediği tüm mesajların ulaştığından emin olunacak.
Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.