BTS'den Jimin Tiffany & Co.'nun En Yeni Elçisi Oldu

Başarılı K-pop şarkıcısının mücevher markası için ilk kampanyası bu yılın sonlarında gelecek.

BTS'den Jimin, markanın son elçisi olarak Tiffany & Co.'ya katıldı. Güney Koreli vokalistin bir Tiffany and Co markalı bir sürü "Lock" bilekliği bileğine geçirdiği bir fotoğrafla resmiyet kazanan Jimin'in markayla çalışması hemen başladı ve WWD'ye göre ilk kampanyası da bu yıl içinde gelecek.

Sözleşmeye göre Jimin, gelecek reklam kampanyalarına öncülük edecek ve mücevher markasının önemli marka etkinliklerinde yüzünü gösterecek. Markanın duyurusuna göre, "Jimin, önümüzdeki kampanyalarda ikonik Tiffany & Co. tasarımlarını giyerek mücevher stiline benzersiz yaklaşımını sergileyecek."
Jimin yaptığı açıklamada, "Tiffany ile ortak olmak ve tasarım, yenilikçilik ve sanat tutkusu olan bir markanın değerlerini somutlaştırmak büyük bir onur." dedi.
"BTS'in çok yönlü sanatçısı Jimin'i en yeni marka elçimiz olarak karşılamayı dört gözle bekliyoruz. Tiffany and Co.'yu özetleyen enerjiyi, stili ve modernite duygusunu somutlaştırıyor. Bu baharda başlayacak olan gelecekteki kampanyalarımızı açıklamaktan gurur ve inanılmaz heyecan duyuyoruz." diyor Tiffany'nin ürün ve iletişimden sorumlu başkan yardımcısı Alexandre Arnault.

BTS'deki grup arkadaşlarıyla birlikte Fransız moda evinde yıllarca çalıştıktan sonra Jimin, Dior ile küresel bir elçilik anlaşması imzalamıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.