Dev Geri Dönüşüm Kutusu ile Akbatı'ya H&M dokunuşu

H&M ve Akbatı, modanın geri dönüşümüne katkıda bulunmak isteyen herkesi giymedikleri kıyafetleri geri dönüşüm kutusuna atmaya davet ediyor.

Modanın çevresel etkisini azaltarak döngüsel moda sistemine geçişin öncülerinden biri olan H&M, Akbatı'da yer alan Dev Geri Dönüşüm Kutusu ile herkesi her ne marka olursa olsun, kullanılmayan kıyafetlerini geri dönüşüme getirmelerine teşvik ediyor.
2013 yılında globaldeki ilk Kıyafet Toplama Girişimi'ni başlatan H&M, döngüsel modanın öncüsü olarak herkesi birlikte değişime davet ediyor ve bu kapsamda geliştirdiği lokal aktivitelerle geniş kitlelere ulaşmaya devam ediyor.

Akasya'da yer alan H&M Geri Dönüşüm Kutusu'nun çok ilgi görmesi üzerine, dev geri dönüşüm kutusu şimdi grubun ikinci alışveriş merkezi Akbatı'ya taşınarak modada atık yönetimine dikkat çeken keyif dolu sürdürülebilirlik aktivitelerine devam ediyor.
Geri dönüşüm kutusuna atılan kıyafetler döngüsel moda adına 3 şekilde işlem görmüş oluyor; yeniden giy, tekrar kullan veya geri dönüştür. H&M bu proje ile beraber doğaya katkı sağlamak ve geri dönüştürmek üzere Türkiye'de 2013'den beri yaklaşık 2500 ton kıyafet toplandı. Akbatı'ya yerleşen geri dönüşüm kutusuna ise şu ana kadar 1000 kilogram ürün toplandı.
H&M ve Akbatı, modanın geri dönüşümüne katkıda bulunmak isteyen herkesi giymedikleri kıyafetleri geri dönüşüm kutusuna atmaya davet ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.