Gucci x Adidas İşbirliği'nden favori parçalar

70'lerin parlak nostaljik dokusunu koleksiyonuna işleyen Gucci x Adidas işbirliğinden favori parçaları sizin için seçtik.

Damla Yüce
Tasarımcı Alessandro Michele, Gucci'nin başına geçtiğinden beri, tarihi geçmişe sahip İtalyan markasına bir nostalji duygusu aşıladı. Taze ve yeni hissettiren koleksiyonlar oluşturmak için geçmişten gelen öğeleri alma şekli eleştirmenler tarafından övüldü, ünlüler tarafından gıpta edildi ve kusursuz stile değer veren herkes tarafından desteklendi.
Son işbirliğinde ise Michele, disko, spor giyim ve bir sürü parlak öğenin yükselişi ile eş anlamlı olan 70'lerden ilham aldı. Bu aynı zamanda Adidas'ın meşhur yonca logosunu kullandığı ve markanın amblemi haline geldiği dönemdi. Marka 1997 yılından sonra üç çizgili logoya geçiş yaptı.

Gucci'nin 20022 sonbaharındaki podyum sunumunda Alessandro Michele, koleksiyonlarını sıklıkla karakterize eden şeyleri sergiledi: cesur renkler, zengin dokular ve tabii ki o nostaljik dokunuş. Ancak izleyiciyi şaşırtan şey, canlı takım elbise, atlet, ceket, şapka ve daha birçok üründe görülen yoncaydı. "Adidas ve Gucci bir koleksiyon için ortak mı oldu?" sorusu kısa zamanda yanıt buldu ve heyecanlandıran koleksiyon sonunda satışa çıktı.
Nostalji kokan işbirliği koleksiyonundan iyi 10 parçayı sizler için derledik:
Balıkçı Şapkası

Gazelle Sneaker

Mokasen

Pamuklu Şort

Viskon Yelek

Küçük Omuz Çantası

Viskon Fermuarlı Ceket

Makro GG Logolu Bowling Gömlek

Yonca desenli ceket

Büyük Spor Çantası

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.