Kenzo Paris Çıkarması İçin Hazırlanıyor

Nigo, 23 Ocak Pazar günü Paris Erkek Moda Haftası sırasında Kenzo'daki ilk koleksiyonunu tanıtacak.

Kenzo, A Bathing Ape'in kurucusu Nigo'yu en yeni kreatif direktör olarak ilan ettiğinden beri, endüstri onun ilk çıkışını sabırla bekliyordu ve nihayet zamanı geldi. Nigo, Kenzo'daki ilk koleksiyonunu 23 Ocak Pazar günü Paris Moda Haftası sırasında sunacak.

Nigo, 1980'lerde Japonya'da moda tasarımcılarında bir patlama yaşandığında ortaokuldaydı ve Kenzo Takada grubun en yüksek profillilerinden biriydi. 51 yaşındaki tasarımcı "Kenzo'nun çok farkındaydım ve onu istiyordum ama onu alacak param yoktu. Moda dergilerinden takip ettim ve mağazalardaki ürünlere baktım." diyor.

A Bathing Ape ve diğer markaların kurucusu olarak modada ün ve başarı elde ettikten sonra Nigo, vintage satıcıları araştırdı ve bu oluşum döneminden imrendiği birçok şeyi satın alarak bir giysi koleksiyonu elde etti.

WWD ile yaptığı özel bir röportajda Nigo, Kenzo Takada'nın moda mirasına olan tutkusunu ve bilgisini, yeni kreatif direktör olarak markaya olan tutkusunu ve Takada'nın modaya ilk etapta getirdiği "eğlence ve heyecanı" geri kazanma arzusunu paylaştı.

İlk karma eğitim koleksiyonunu 23 Ocak'ta Paris'teki erkek moda haftasının son gününde, 1823'ten kalma kapalı bir geçit olan Galerie Vivienne'de sergileyecek. Kenzo Takada ilk moda şovunu Nisan 1970'de Galerie Vivienne'deki butiğinde sahnelediği için mekan sembolik bir anlam ifade ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.