Paul Smith'ten Yeni Bir Hit

50. yıl kutlamalarının ardından İngiliz marka en büyük koleksiyonunu çıkarıyor.

Paul Smith hepsini gördü: Rock karşıtlarını, rock'çıları, punk'ları, ska'ları, dandy'leri, yeni romantikleri, sokak stilini belirleyen alt kültürleri, Britanya'nın gri kıyılarında şekillenip dünyaya açılan kıyafet ve stillerin hepsini... Diyeceğimiz odur ki, hiç kimse İngiliz modasını Sir Paul'den daha iyi bilemez.

Bu nedenle, Sonbahar/Kış 2021/22 defilesiyle ilgili notlarda 75 yaşındaki İngiliz tasarımcının şöyle demesi şaşırtıcı değildi: "Paul Smith'in kariyerine yön veren alt kültürler, yeni nesil için İngiliz tasarımının simgelerini yeniden belirliyor."

Smith bu koleksiyonu, "en iyi albümüm" olarak tanımlıyor. Geçtiğimiz yılı bu işe verdiği 51 yılı düşünerek geçirmiş; bu düşünceler sonucunda ortaya çıkan koleksiyonu ise kıyafetlerine ve onu tanımlayan stile bir aşk mektubu olarak görüyor. Muflon astarlı şapkalarda, büyük el çantalarında ve şişme
ceketlerde imzası niteliğindeki renkli çizgiler yine karşımıza çıkıyor. Vazgeçilmezlerinden olan çiçek desenleri de gömlek ve kravatların koyu renkleri üzerinde adeta parlıyor.

Koleksiyonun öne çıkan parçaları arasında, soyut çiçek motiflerinin -dijital çağ için güncellenen klasik bir Smith deseni- 3D olarak basıldığı iki havalı palto ve Vibram tabanlı sneaker'lar da var.

Sonuç olarak, 51 yıl sonra Smith, tüm alt kültürleri yakalamayı amaçlayan bir koleksiyon yarattı ve bizce oldukça başarılı oldu. Zira Paul Smith her şeyi görmüştü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.