Desa'da bir ilk daha

Tüm dünyada e-ticaretin yeni trendi kabul edilen Live Shopping (Canlı Alışveriş) DESA’da ilk kez gerçekleştirildi. 21 Aralık yılın en uzun gecesinde, ünlü influencer Rüya Büyüktetik, canlı yayında DESA takipçilerine yılbaşı alışverişi için hediye ve yılbaşı gecesi kombin önerilerinde bulundu.

Rüya Büyüktetik'in Nişantaşı mağazasında, www.desa.com.tr adresi ve Desa İOS ve Android mobil uygulamaları üzerinden yaptığı canlı yayına çok sayıda takipçi katıldı. Yılın en uzun gecesine özel uygulanan indirimleri değerlendiren katılımcılar, bu yepyeni deneyimi heyecanla takip ettiler. Yılbaşı alışverişi için hediye ve yılbaşı gecesi kombin önerilerini dinlerken, özel anlık indirimlerin ve sürprizlerin de ayrıcalığını yaşadılar.

Türkiye'de e-ticaretin öncü markalarından olan ve 100'e yakın mağazası, yurtdışında 25 ülkede 180 satış noktası bulunan DESA'nın e- ticaret satışları pandemi döneminde yüzde 200'lük bir büyüme göstermişti. Deri sektöründe lider konumunda olan DESA, "Live Shopping"i Türkiye'de ilk uygulayan markalardan biri oldu.

E-Ticaretteki yatırımlarına 2004 yılında başladıklarını belirten Burçak Çelet; "Herkes e-ticaret konusuna hayal gibi bakarken biz temellerimizi çok öncesinde atmıştık. Alt yapı yenilemelerine ve en yeni teknolojilerin sistemlerimize her daim dahil olmasına özen gösterirken Türkiye'de öncü olarak başladığımız bu alışveriş kanalını daha da geliştirip tüm satış platformlarımıza katkı sağlayacak bir konuma getireceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.