Ermenegildo Zegna'nın Yeni Çağı: Şimdi Sadece 'Zegna'

Gildo Zegna'nın üçüncü nesil liderliği altında, moda markası resmi olarak "Zegna" olarak yeniden markalaştı.

Ermenegildo Zegna, halka arz öncesinde markasını değiştirdi. Erkek giyim etiketi Zegna olarak bilinecek ve logo yeni ve modern bir yazı tipinde güncellenecek.

Kurucusu Ermenegildo Zegna'nın 110 yılı aşkın bir süre önce Kuzey İtalya'nın Piedmont dağlarında, şirketin merkezinin bulunduğu Trivero civarında inşa ettiği Road 232 yeni logonun sembolü haline geliyor.

Kurucusu Ermenegildo Zegna'nın 110 yılı aşkın bir süre önce Kuzey İtalya'nın Piedmont dağlarında, şirketin merkezinin bulunduğu Trivero civarında inşa ettiği Road 232'den ilham alan yol yeni logosunun sembolü haline geliyor.

ZEGNA (@zegnaofficial)'in paylaştığı bir gönderi

Şu anda ailenin üçüncü nesli olan Gildo Zegna tarafından CEO olarak yönetilen şirket, yün fabrikası etrafında bir topluluk inşa ederken ve yeni bir tür etik girişimcilik geliştirirken hala kurucusundan ve değerlerinden ilham alıyor.

Çift şeritli gösterge ve yeni Zegna logosu, 3 Aralık'ta piyasaya sürülecek, açık hava ve kış sporlarının yanı sıra şirketin Piedmont dağlarındaki köklerine de saygı duruşunda bulunacak bir koleksiyonla görücüye çıkacak.

Zegna'nın kullandığı en değerli kumaşlardan birini kutlayan vicuna rengindeki yol sembolü, grafik temsili olarak her koleksiyonda işlenecek. Grubun perakende ağında yeni Zegna logosu yer alacak. Değişikliğin 2022'de tamamlanması bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.