LVMH Prize 2021 İçin Başvuruları Açtı

LVMH Genç Moda Tasarımcıları Yarışması'nın 2021 Ödülü için başvurular başladı.

Fransız lüks holdingi tarafından oluşturulan LVMH Genç Moda Tasarımcıları Ödülü, geçen yılki finalin Covid-19 nedeniyle iptal edilmesinin ardından sekizinci baskısını başlattı. 40 yaşın altındaki genç uluslararası tasarımcıların web sitesi üzerinden başvuruda bulunabilmeleri için kadın, erkek veya unisex hazır giyim koleksiyonlarını sunmuş ve satışa çıkarmış olmaları gerekiyor.

2020 yarışması Covid-19 salgını nedeniyle iptal edildi ve 300.000 euro'luk ödül fonu tek bir kişi yerine sekiz finalist - Ahluwalia, Casablanca, Chopova Lowena, Nicholas Daley, Peter Do - arasında "eşit olarak dağıtıldı". Sindiso Khumalo, Tomo Koizymi ve Supriya Lele her biri ayrıca bir yıllık mentorluk aldı.

Başvurular 28 Şubat'a kadar LVMHprize.com'da açık olacak ve yarı finalistlerin Paris Moda Haftası sırasında yüz yüze bir showroom yerine dijital bir foruma katılmaları bekleniyor. Forum, uluslararası jüri panelinin yarışmanın tasarımcılarını keşfedebileceği 6-11 Nisan tarihleri arasında gerçekleşecek.

Kazanan 300.000 avroluk bir ödülü alırken, ikinci Karl Lagerfeld Ödülü 150.000 avro alacak ve her ikisi de bir yıllık akıl hocalığı kazanacak.

Buna ek olarak, lüks holding, 2020 veya 2021'de mezun olan üç moda okulu mezununu da ödüllendirecek. Bu ödül için başvurular 15 Mayıs'ta sona eriyor. Kazananlar, grubun markalarından birine bir yıl boyunca katılacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.