Kalite ve Kaos

Gucci üst düzey eğlenceyle üst düzey terziliği kutluyor.

Iggy Pop'un evcil papağanının ismi Biggy Pop. Bu papağan sadece övgüye layık değil, Gucci'nin eksantrik kreatif direktörü Alessando Michele'ye göre markanın yeni Gucci Tailoring erkek giyim reklam kampanyasında yer almayı hak edecek kadar önemli bir figür.

Kendi çapında bir ünü olan beyaz Kakadu papağanı, en az kendisi kadar ekstantrik isimlerle; A$AP Rocky, Tyler The Creator ve sahibi Iggy Pop ile sıradışı yönetmen Harmony Korine'in objektifine poz verdi. Ortaya çıkan kareler, artık emekliye ayrılmış Iggy'nin (ve Biggy'nin) her daim içinde yaşadığını varsaydığımız, hem klas hem de kaosun hüküm sürdüğü çılgın, arketip rock yıldızı hayatını yansıtıyor.

Bu çılgınlığın merkezinde ise elbette yaratıcılık ve üst düzey terzilik var. Neticede Gucci'den söz ediyoruz. Üç ikon isim, Gucci Tailoring koleksiyonundan parçalar giyerken eğlenmeyi de ihmal etmiyor. Kampanya karelerinde; Iggy cüretkar bir leopar desenli kemerli takım, yeşil ve mavi tonlarında üç parçalı takım ve tüvit kareli takım ile karşımıza çıkıyor. Tyler The Creator, kırmızı fitilli kadife takım, petrol mavisi kazak ve makosen kombiniyle görülüyor. Lakabının ardındaki gerçek kimliği Thurnis Haley'i ise dore "GG" motifli yeşil yeleği, çizgili mavi gömleği ve kareli pantolonuyla dışavuruyor. Aralarında belki de en 'janti' olansa "GG" logolu çizgili takımlar ve siyah smokin giyen A$AP Rocky. Bu, kesinlikle bir parçası olmayı seve seve seçeceğimiz türden bir kaos.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.