Hakkı yenen yaz klasiği: Kemerli Şortlar

Eğer hala bir kemerli şort edinmediyseniz büyük bir rahatlıktan kendinizi mahrum bırakmışsınız demektir.

Şu anda erkek giyim sektörü, retro tarzı için yenilenmiş bir nostaljiyle özellikle de 90'ların yeniden yorumlanmasını içeren olgunlaşmış bir dönem olmaya devam ediyor. Uzun yıllar boyunca, şort modaya uygun bir favori düşmandı, erkek giyim tarihinin yıllıklarında sadece bir dipnot olarak kalmaya mahkum görünüyordu. Şortların şehirde asla giyilmemesi gerektiğini, ancak plajda tercih edilecek kıyafetler olduğunu birçok ünlü modacı defalarca telaffuz etti.

Sonra garip bir şey oldu. Erkekler havalı bir şekilde ve bundan utanmayarak şehrin sokaklarında şortla cezalanmadan dolaşmaya başladılar. Bu son zamanlarda erkek giysilerine dair algının değişmekte olduğuna dair bir işaretti.

Erkek giyiminde her zaman genel bir işlevsellik amaç edinilir. Bu duygunun dışa vurumu ise küçük ama önemli bir detay olan ceplerdi. Kıyafetinizin neden bu kadar çok cebe sahip olduğunu açıklamak için bir neden arıyorsanız, işlevselliğe geri dönmek her zaman güvenli bir varsayılan yanıttır. Başka bir deyişle bu yaz, elleriniz cebinizde huzur içinde dolaşmanın tam zamanı. Özgürlüğü farklı renlerdeki şortlarınızla tadabilir ve yaza bu kıyafetle çekinmeden merhaba diyebilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.