Modanın başkenti adayı: Paris

Paris, moda endüstrisinde kendine özel bir alan yaratmaya kararlı... Fransa'nın başkenti Paris, 2024'te dünyanın sürdürülebilir moda başkenti olmak için çalışmalara başladı.

Paris, moda endüstrisinde kendine özel bir alan yaratmaya karar verdi. Fransa'nın başkenti Paris, 2024 yılına kadar en sürdürülebilir moda başkenti olmayı planladığını duyurdu. 'Paris İyi Moda' başlıklı girişim, moda endüstrisini daha sürdürülebilir uygulamalar kullanmaya itmeyi hedefliyor.

Süreç üç tema ile yürütülecek: kaynakların ve izlenebilirliğin iyileştirilmesi, süreçlerin daha sürdürülebilir hale getirilmesi (Paris Moda Haftası dahil) üzerinde çalışmak ve döngüsel bir ekonomi yaratmak.

Eski bir moda gazetecisi olan Isabelle Lefort, "20 yıl önce modaya girdiğimde kimse sürdürülebilirlik hakkında konuşmadı" dedi. "Ama dünya değişti: ekolojik bir felaket durumundayız. Bu, moda markalarını süreçlerini değiştirmek için çeken genç nesiller için büyük bir endişe kaynağı. Bu iki dünya arasında bir diyalog yaratmamız gerekiyor."

Sürdürülebilirlik yol haritasının Haziran ayında piyasaya sürülmesi bekleniyor ve şehir ev sahipliği yapacağı Olimpiyat Oyunları'nın gerçekleşeceği 2024 yılına kadar "sürdürülebilir moda başkenti" olmayı hedefliyor.

Sadece birkaç hafta önce, Amerika Moda Tasarımcıları Konseyi, markaları ABD'de daha çevre dostu uygulamaları takip etmeye teşvik etmeyi ümit eden kendi sürdürülebilirlik girişimini açıklamıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.