Erkek markalarının satışları patladı

Moda dünyasının en çok para harcayanları her yaştan kadınlar. Ancak satış oranlarının büyümesine bakıldığında son iki yıldır rekor erkeklerde.

Euromonitor tarafından yapılan bir araştırmanın sonuçlarına göre erkek giyim sektörü 2021 yılına kadar 1.9'luk bir büyümeye sahip olacak.

Dünyanın en büyük lüks tüketim gruplarından biri olan LVMH'nin CEO'su Sidney Toledano geçtiğimiz günlerde Reuters haber ajansına verdiği bir röportajda özellikle lüks tüketim arenasında erkeklerin çoktan kadınların önüne geçtiğini söyleyip, "Bir anlık bir değişimden bahsetmiyoruz. Harcama trendi tamamen değişmeye başladı. Erkekler kendileri için lüks giyim harcaması yapmayı seviyor artık. Özellikle genç nesil tasarım ve kaliteli ürünlerin peşinde" diye konuştu.

Özellikle ünlü erkek sporcu ve sanatçıları takip eden genç nesil Toledano'nun bu sözlerini doğrular nitelikte lüks markalara her geçen gün daha çok yatırım yapıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.