Succession Vibe: Lüks Saat Grubu’na 29 Yaşında CEO

LVMH grubunda üç saat markasının yeni CEO’su 29 yaşında. Yeni CEO’nun markalarının yıllık cirosu şimdilik 1,7 milyar euro. Kardeşleri ve babası da Dior, Loro Piana gibi markaların başında.

Bulgari yönetimine getirileceği söylenirken TAG Heuer'in eski CEO'su Frédéric Arnault (29), Hublot, TAG Heuer ve Zenith'i birlikte yöneteceği bir üst konuma getirildi. Eski Zenith CEO'su Julien Tornare de ondan boşalan TAG Heuer yönetimine geçti. Panerai'nin eski Ticari Direktörü Benoit de Clerck boşalan Zenith koltuğuna otururken yeri değişmeyen tek kişi 2012'den beri Hublot CEO'su olan Ricardo Guadalupe.

Frédéric Arnault, TAG Heuer markasını doğrudan yönetirken hem kurumsal mirasa önem vermiş hem de renkli ve canlı görünümlü saatlerle daha dinamik ve çağdaş bir yapı oturtmaya çalışmıştı. Özellikle Arnault'nun gençlere yönelik adımları TAG Heuer'nın yerini sağlamlaştırdı (Ken'in yani Ryan Gosling'in taktığı pembe TAG'in 2023'e nasıl damga vurduğunu hatırlayın.

Öte yandan LVMH büyük bir grup olduğu için, Arnault üç markayı kontrol etse de grubun saat ve mücevher bölümü yöneticisi ve icra kurulu üyesi Stéphane Bianchi'ye bağlı çalışacak.

Succession Ailesi'nde görev dağılımı ise şöyle: Grubun başında 171 milyar dolar servetiyle Elon Musk ve Jeff Bezos'tan sonra gelen, dünyanın en zengin üçüncü insanı Bernard Arnault bulunuyor. Delphine Arnault, Dior Couture'ün başında, Antoine Chaumet ve Loro Piana'nın, Alexandre ise Tiffany&Co.'nun CEO'su. Gerald Genta, Daniel Roth ve Louis Vuitton'ın başında Frédéric Arnault'nun küçük kardeşi (26 yaşında) Jean Arnault var.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.