Lifestyle

Rolex’in Yeni Yüzü: Leonardo DiCaprio

Rolex’in Yeni Yüzü: Leonardo DiCaprio

Oscarlı aktör, Hollywood’un favori çevre aktivisti ve en karizmatik saat koleksiyonerlerinden biri olan DiCaprio, artık Rolex’in yıldızı.

21 Nisan 2025

Yazı Zeynep Dallı

Kapak Fotoğrafı Getty Images

Sinemaya özel bir önem veren Rolex'in daha önceki elçileri arasında Martin Scorsese, James Cameron gibi yönetmenler vardı, şimdi ise sahnede DiCaprio var. Ancak bu birliktelik sadece şöhret ve stilin buluşması değil, aynı zamanda gezegenin geleceğine dair ortak bir vizyonu simgeliyor.

Oyunculuk kariyerine çocuk yaşta başlayan DiCaprio ilk kez, "What's Eating Gilbert Grape" (1993) ve "Romeo + Juliet" (1996) filmlerinde rol almıştı. Ondan sonraki yıllarda yolu diğer Rolex elçileriyle de kesişti: James Cameron'ın ikonikleşmiş "Titanic" (1997) filminde dünya çapında bir üne kavuştu. Yine Martin Scorsese ile ortaklığı sayesinde "The Aviator" (2004), "The Departed" (2006), "The Wolf of Wall Street" (2013) ve "Killers of the Flower Moon" (2023) gibi filmlerde rol aldı. 2016 yılında, "The Revenant "(2015) filmindeki rolüyle uzun zamandır beklenen En İyi Erkek Oyuncu Akademi Ödülü'nü aldı.

DiCaprio aynı zamanda çevre koruma konusunda da aktif bir isim. Oyuncu, ilk çevre vakfını 24 yaşında kurmuştu. 2021'de ise dünyanın korunması gereken bölgelerine odaklanan ve iklim değişikliğini ele alan Re:wild'ı kurdu. Bir yandan da çevresel eylemin aciliyetini vurgulayan "Before the Flood" (2016) ve "Ice on Fire" (2019) gibi belgesellerin yapımcılığını üstlendi. DiCaprio aynı zamanda Birleşmiş Milletler Barış Elçisi. Küresel zirvelerde iklim değişikliğini ele alıyor ve dünya çapında koruma projelerini destekliyor.

Rolex de 2019 yılında başlattığı Perpetual Planet girişimi ile çevresel sürdürülebilirlik konusunda ciddi adımlar atmaya başlamıştı. Doğayı koruma, okyanusları kurtarma ve iklim değişikliğiyle mücadele gibi konularda dünya çapında projelere destek veren marka, bu yolda Leonardo DiCaprio'dan daha iyi bir partner bulamazdı herhalde.

DiCaprio'nun yıllardır sürdürdüğü çevre mücadelesi, markanın logosuna da atıfta bulunan yeni kampanya "Reach for the Crown" ile kusursuz bir uyum yakalıyor. Üstelik DiCaprio, sadece gezegenin değil, saatlerin de kıymetini iyi bilen bir isim. Yıllar içinde Jaeger-LeCoultre Master Control, TAG Heuer Carrera, Breitling Chrono Avenger, Patek Philippe Nautilus Tiffany Blue modelleriyle gördüğümüz oyuncunun bileğinde sık sık gördüğümüz efsane Daytona modelleri de bu yeni işbirliğiyle resmiyet kazandı. DiCaprio, Los Angeles Lakers maçında Rolex'in bünyesinde üretilen ilk Daytona'lardan 116509-ARPD Rolex Oyster Perpetual "Rare Panda" Daytona Chronograph'la, son olarak da CinemaCon 2025 etkinliğinde Rolex'in Watches and Wonders'ta tanıttığı devrim niteliğindeki modeli Land-Dweller'ı takarken görüntülenmişti.

Kısacası, Leonardo DiCaprio ve Rolex birlikteliği sadece yıldızların buluşması değil; çevreye, stile ve zamansız değerlere ortak bir bağlılık mesajı.

Rolex 2025 için Tüm İmkânlarını Kullanıyor: https://www.esquire.com.tr/saat/2025/04/02/rolex-2025-icin-tum-imkanlarini-kullaniyor-1743594018

Daha Fazlası

Tohum Otizm Vakfı, Otizmli Çocuklar İçin İyiliği Festivale Dönüştürüyor…

Peugeot E-5008 “Art On Cars” İle Sanatın ve Teknolojinin Buluşma Noktasında

Komünite Odaklı Gastronominin Yükselişi: Gusina’nın Hikayesi

Geleneksel Meyvenin Yeni Nesil Yorumu