Mick Schumacher - Profil

2013 yılının Aralık ayından beri, Michael Schumacher, yaşadığı elim kaza nedeniyle bir nevi inzivada yaşıyor. Sağlık durumu hakkında bilgi almak pek mümkün değil. Çünkü ailesi, kazadan bu yana onunla ilgili hiçbir bilgiyi dışarı sızdırmıyor. Ancak Schumacher soyadı, bugünlerde tekrar pistlerde duyuluyor. Bunun sebebi, Michael Schumacher’in 19 yaşındaki oğlu Mick’in F3 dünya şampiyonu olarak podyuma çıkması. Otoriteler, önümüzdeki sezon olmasa bile kısa bir süre içinde F1 pistlerinde yeniden Schumacher fırtınası eseceğinde birleşiyor.

Yazı Gökhan İLKER
Michael Schumacher, kariyerinin zirvesinde olduğu dönemlerde oğlunun F1 pilotu olmasını istemediğini birçok kez söyledi. Baba Schumacher, Mick'in sahip olduğu soyadının üzerindeki en önemli baskı unsuru olacağını ve kariyeri boyunca rakipleri dışında soyadıyla da mücadele etmesi gerektiğini düşünüyordu. Ancak deyim yerindeyse kan çekiyordu. 1999 doğumlu Mick Schumacher, direksiyonun başına 2008'de, daha 9 yaşındayken geçti. Ünlü soyadıyla dikkat çekmek istemiyordu. Bu yüzden kariyerine annesi Corinna'nın kızlık soyadını kullanarak, Mick Betsch olarak başladı. 2011 ve 2012'de 9 ile 7. sıraları elde etti. Daha sonra podyuma çıkmaya başladı ve ilk üçe giren bir isme dönüştü. Her ne kadar pistte 'Schumacher' soyismini kullanmasa da basın artık onu 'Mick Junior' olarak tanıyor ve takip ediyordu.
Yazının tamamı Esquire Türkiye Aralık sayısında!
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.