Sloganların mesajı var

Yazı Gökçecan YÜREKLİ
Chelsea'de King's Road üzerindeki Mr. Freedom mağazası, 60'lı yıllarda Disney'den esinlenerek sloganlı tişörtler üretti. Modanın dahi kadını Vivienne Westwood ise durumu ileriye taşıyarak slogan konusuna politikayı dahil etti. Katharine Hamnett'in 80'lerde yarattığı mesaj içerikli tişörtler ise Sonbahar/Kış 2018/19 sezonunda slogan trendinin derinine inerek konuyu inceleyecek noktaya taşıdı bizi.
Moda sektörünün sevilen isimlerinden Maria Grazia Chiuri, 2016 yılında Dior podyumunda, üzerinde "We should all be feminists" yazılı tişörtü görücüye çıkarttığında bir süredir raflarda bekleyen 'slogan akımı'nı yeniden canlandırdı desek abartmış olmayız. Peki ihtişamlı olduğu kadar sadeliğini de koruyan, yıllardır moda dünyasının devleri arasında yer alan Dior podyumunda üzerinde yazı olan basic tişörtlerin işi neydi? Cevap 'politika'. Tıpkı her sezon değişen trendlerin, dönüm noktası yaratan moda akımlarının derinine indiğimizde karşımıza çıkan cevap gibi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.