Her erkeğin bilmesi gereken trendler

‘Beylik lafları’ bir kenara bırakmayalım. İlkbahar-yaz sezonunda biz erkekleri ilgilendiren trendler nedir, hepsini bilelim. Hem uygulayarak hem de sohbet ortamında farkımızı ortaya koyalım. Neticede bilmemek değil de, bu çağda öğrenmemek gerçekten ayıp. İşte yeni sezonda, bilmeniz gereken trendler…

Öncelikle, yeni sezona genel olarak bir bakarsak; denize olan aşırı özlemimizi lüks dokunuşlarla gidereceğimizi söyleyebiliriz. Erkek modaevlerinde ‘Riviera’ göndermeleri, ‘Resort’ görünümleri, lüks kumaşlar ve rahat bir terzilik göze çarpıyor. İşin açıkçası; bu sezon hepimiz zenginiz! Yatımızı marinaya bağlamışız, tüm kış vücut çalışmış dahi olsak belli etmiyoruz, bol parçalarla vücut hat-larımızın gizemini koruyoruz, sürek-li lüks bir seyahat halindeyiz, mavi ve yeşil tonları da çizgi ve desenler de yol arkadaşlarımız...

GUCCI:Sezonun renk paletinde pastel tonlar yanında en çok maviler ve yeşiller var. Deniz yeşilleri takım elbiselere kadar sıçrıyor. Sezon renkleri, fildişi ve badem tonlarıyla sakinleşiyor. Denizci referansları takım elbiseleri de hareketlendirirken özellikle kruvaze ceket boyları 70’lere ithafen uzuyor ve yeni sezonun rahat kesim trendi doğrultusunda daha da dökümlü bir hal alıyor. Kimi zaman da ceket kapanışları kemerlerle farklılaşıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.