Trendyol Sanat ile Milyonlar Bağımsız Sanatla Buluşuyor

‘Dijital Çağda Ulaşılabilir Sanat’ paneli, Contemporary İstanbul’da gerçekleşti.

Tersane İstanbul'da gerçekleşen Contemporary İstanbul'un partneri olan Trendyol, fuar kapsamında sanatseverler ile bir araya gelerek 'Dijital Çağda Ulaşılabilir Sanat' başlıklı bir panel gerçekleştirdi. Sabancı Üniversitesi Araştırma Görevlisi Yeşim Uygur'un moderatörlüğünde gerçekleşen panelin konuşmacıları Trendyol Grubu Kurumsal İletişim Direktörü İrem Poyraz, sanatçı Ardan Özmenoğlu ve sanatçı Ekrem Yalçındağ oldu.

Panelde konuşan Trendyol Grubu Kurumsal İletişim Direktörü İrem Poyraz, "Trendyol'un günlük ziyaretçi sayısı 15 milyonun üstünde. Bunun üzerine sosyal medya hesaplarının izlenmelerini de koyarsak ciddi bir kitleye ulaşma şansı anlamına geliyor. Zaman ve mekândan bağımsız olarak farklı kitlelere ulaşıyoruz. En heyecanlı kısmı da Kayseri'deki bir sanatçı eserini şu an İstanbul'daki bir sanatseverle buluşturabiliyor. Bu durumdan dolayı çok mutluyuz" dedi.

Trendyol Sanat'ın katkıları ile, Contemporary İstanbul fuarında multidisipliner sanatçı, müzisyen ve araştırmacı Memo Akten'in büyük ölçekli video ve ses enstalasyonu "Deep Meditations: A brief history of almost everything in 60 minutes" eseri de Türkiye'de ilk kez ziyaretçilerle buluştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.