"Avatar: Suyun Yolu" 3 Saatten Daha Uzun Olacak

Avatar: The Way of Water (Avatar: Suyun Yolu) filminin 3 saatten daha uzun olduğu bildirildi.

Avatar: The Way of Water başlıklı merakla beklenen Avatar devam filminin üç saatten fazla bir çalışma süresine sahip olacağı bildiriliyor.

The Hollywood Reporter'daki kaynaklara göre, film 3 saat 10 dakika sürüyor. Yönetmen James Cameron, Empire Magazine ile yaptığı bir konuşmada uzun çalışma süresi hakkında yorum yaptı: "Kimsenin oturup sekiz saat [televizyon] izlerken uzunluk hakkında sızlanmasını istemiyorum. Neredeyse incelemenin bu bölümünü yazabilirim. Çocuklarımı oturup arka arkaya beş saatlik bölüm izlerken gördüm" dedi.

Film, prömiyerini 2009'da yapan ve halen tüm zamanların en çok hasılat yapan filmi unvanını elinde tutan orijinal Avatar filminin ilk devamı niteliğinde. Film, gelecek sürümden yaklaşık 30 dakika daha kısaydı ve iki saat 41 dakika sürüyordu.

Avatar 2'nin yıldızları Zoe Saldana, Sam Worthington, Sigourney Weaver, Stephen Lang, Cliff Curtis, Joel David Moore, CCH Pounder, Edie Falco, Jemaine Clement, Giovanni Ribisi ve Kate Winslet.

Filmin özeti ise şöyle: " Avatar: The Way of Water ilk filmden 10 yıl sonraki bir dönemde geçiyor; Sully ailesinin (Jake, Neytiri ve çocukları) hikayesine, onları takip eden belaya, birbirlerini güvende tutmak için yaptıkları çabalara, hayatta kalmak için verdikleri savaşlar ve katlandıkları trajedilere odaklanıyor."

Avatar: The Way of Water 16 Aralık'ta vizyona girecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.