"Avatar 2" Ne Zaman Vizyona Girecek?

2009 yılında vizyona girerek tüm dünyada büyük bir fenomen haline gelen Avatar'ın merakla beklenen devam filmiyle ilgili ayrıntılar netleşti.

Disney Studios, CinemaCon sunumunun bir parçası olarak, toplamda dört film olarak planlanan "Avatar" devam filmlerinden ilkinin adının "Avatar: The Way of Water" olacağını ve filmin 16 Aralık 2022'de vizyona gireceğini onayladı.

CinemaCon etkinliğine katılan şanslı izleyicilere 3 boyutlu gözlükler verilerek kısa bir fragman izletildi. Avatar: The Way of Water, Jake, Neytiri ve çocuklarının olduğu Sully ailesinin hikayesini ve onları bekleyen mücadeleyi konu alacak.

Fragmanda Sam Worthington'ın canlandırdığı Jake karakterinin "Tek bir şey biliyorum. O da nereye gidersek gidelim, bu aile bizim kalemiz olacak" dediği paylaşıldı.

Bu özel fragmanın 6 Mayıs tarihinde vizyona girecek yeni Marvel filmi 'Doctor Strange in the Multiverse of Madness' (Doktor Strange: Çoklu Evren Çılgınlığında) öncesinde tüm sinemalarda gösterilmesi bekleniyor.

Sinema tarihinin en yüksek gişe rakamına sahip olan Avatar'ı 2019 yılında vizyona giren Marvel filmi Avenger: Endgame tahtından etmişti. Avatar'ın yönetmeni James Cameron hem Avatar'ı hem de 2. sıradaki Titanik'i geçen Avengers: Endgame'i tebrik etmişti.

Ancak Çin'in Avatar'ı yeniden vizyona sokmasıyla film, Avengers'ı geçerek 1. sıraya yeniden oturdu. Avenger: Endgame en çok hasılat yapan filmler listesinde 2. sırada iken Titanik 3. sırada yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.