"Spider-Man: No Way Home"dan Yeni Rekor!

Beyaz ekranın tüm Spider-Man'lerini bir araya getiren film, "Avatar"ı geçerek, ABD'de tüm zamanların en çok hasılat yapan 3. film oldu.

Marvel Sinematik Evreni'nin Spider-Man üçlemesini sonlandıran "Spider-Man: No Way Home" pandemi döneminin en çok izlenen filmi olarak kırdığı rekorlara ve imza attığı başarılara bir yenisini daha ekledi.

Tom Holland'ın başrolünde yer aldığı "Spider-Man: No Way Home", ABD'de tüm zamanların en çok gişe hasılatı elde eden 3. filmi olan "Avatar"ın yerini aldı. Spider-Man'in Avatar'ın gişe hasılatını geçmesi birkaç haftadır bekleniyordu. Geçtiğimiz hafta sonu ABD gişesinin dördüncü sırasında yer alan film 7.2 milyon dolar kazanmış ve toplam hasılatta "Avatar"ı geçememişti.

Ancak bugün itibariyle "Spider-Man: No Way Home"un ABD ve Kanada'daki toplam gişe hasılatı 760.988 milyon dolara ulaştı ve film, 749.766 milyon dolarlık hasılatı ile üçüncü sırada olan "Avatar"ı geçmeyi başardı. James Cameron tarafından yönetilen 2009 yapımı "Avatar" ise ABD'nin en çok hasılat yapan filmler listesinde dördüncü sıraya düştü.

Listenin ilk sırasında, 936.662 milyon dolarlık gişe kazancı ile "Star Wars: The Force Awakens" ve 858.373 milyon dolar ile "Avengers: Endgame" yer alıyor. Vizyondaki dokuzuncu hafta sonunu geride bırakmasına rağmen, hala ABD gişesinin ilk beşinde yer almayı başaran "Spider-Man: No Way Home"un Star Wars ya da Avengers'ın rekorunu kırıp kıramayacağını önümüzdeki zaman gösterecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.