No Time to Die İkinci Haftada Zirveye Çıktı

Gösterimdeki ikinci hafta sonunu geride bırakan Ölmek İçin Zaman Yok (No Time to Die), yaklaşık 45 bin seyirciyle bu kez seyirci bazında da gişenin zirvesine yerleşmeyi başardı.

Geçen hafta sonu hasılat bazında Box Office Türkiye'ye lider giren fakat seyirci bazında Âkif'in gerisinde kalan Ölmek İçin Zaman Yok (No Time to Die), ikinci hafta sonunda 44 bin 914 seyirci tarafından izlenerek bu kez her iki kategoride de birinci basamağın sahibi oldu. Film, on günde toplam 139 bin 756 seyirci tarafından izlendi.

Gösterimdeki dördüncü hafta sonunu geride bırakan Patron Bebek 2: Aile Şirketi (The Boss Baby: Family Business), 30 bin 53 seyirciyle ikinci sırada yer aldı.

Üst üste iki haftadır seyirci bazında liderliği elinde tutan Âkif ise, 25 bin 95 seyirciyle üçüncü sırada yer alırken, toplamda 350 bin seyirci baremini aşmayı başardı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.