Sofra dergisi 25 yaşında!

Yemek yayıncılığının lider markası ve Türkiye’nin güvendiği tariflerin adresi Sofra Dergisi, 25’inci yılını Turkuvaz Dergi Grubu yöneticileri, şefler, yazarlar ve sosyal medyanın sevilen isimleri ile birlikte kutladı.

Yayın hayatına başladığı günden bugüne ülkemizin yemek kültürünün gelişmesine katkıda bulunan Sofra Dergisi'nin 25'inci yıl kutlaması, gastronomi dünyasından değerli isimleri bir araya getirdi.

Gastronomi&Pazarlama Danışmanlık firması Dude Table tarafından Metro Türkiye partnerliğinde düzenlenen Restoran Haftası'na katılan restoranlardan Çubuklu Hayal Kahvesi'nde düzenlenen etkinlikte, restoranın danışman şefi Murat Bozok tarafından hazırlanan ve Türk Mutfağı lezzetlerinin başrolde olduğu özel bir menü sunuldu.

Turkuvaz Dergi Grubu Genel Müdürü Yasemin Gebeş ve Sofra Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Esra Düzdağ Ateş, gecede yaptıkları konuşmalarda yayıncılık alanında çeyrek asır boyunca bir dergiyi sürdürmenin önemine vurgu yaparak, Divan Pastaneleri tarafından geceye özel hazırlanan 25'inci yıl pastasını birlikte kestiler. Kuruluşundan itibaren Sofra Dergisi'ne emek veren birbirinden değerli isimleri bir araya getiren gecede, 25 yılın anıları hatırlandı ve daha uzun yıllar birlikte lezzetli sayılar hazırlama dileklerinde bulunuldu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.