Netflix'in yeni interaktif projesi belli oldu

Netflix, Black Mirror: Bandersnatch'ten sonra yayınlayacağı ikinci interaktif yapımını iftiharla sunuyor. Los Angeles'da gerçekleşen bir etkinlikte duyurulan "You vs. Wild" ile kendi maceramızı seçmeye devam ediyoruz.

Netflix, geçtiğimiz aylarda izleme alışkanlıklarımızı sarsan interaktif yapımı Black Mirror:Bandersnatch ile ezber bozmuştu. Şirket, bu kez yeni bir interaktif hikaye ile kuralları baştan yazmaya hazırlanıyor. 'Kendi maceranı seç' temalı 'You vs. Wild' adlı program Netflix'in yeni interaktif yapımı olacak.

You vs. Wild programının yıldızı Discovery Channel'ın Man vs. Wild belgesel serisinden de tanıdığımız Bear Grylls olacak. Sekiz bölüm olarak planlanan program, Netflix'in Los Angeles'taki basın etkinliğinde ilk kez görücüye çıktı. Bear Grylls'in akıbeti hakkında ise Netflix Orijinal Diziler Başkan Yardımcısı Cindy Holland, bu programın Black Mirror: Bandersnatch kadar karanlık olmasını beklemediğini açıkladı. You vs. Wild, Netflix'in geçtiğimiz kış yayınlanan Black Mirror: Bandersnatch'ten sonra ikinci interaktif proje olarak tarihteki yerini alacak.

Bear Grylls
Netflix, yeni interaktif projeleri için Puss in Book: Trapped in an Epic Tale ve Minecraft'ı düşünse de "live-action" sunumlarının büyük bir bütçeye ihtiyaç duyması sebebiyle vazgeçmişti. Netflix Ürün Başkan Yardımcısı Todd Yellin'e göre, şirket interaktif hikaye sunumlarını artıracak. You vs. Wild için biz hazırız. Seçenekler gelsin!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.