Instagram rekortmeni yumurta, Kylie Jenner'ı geride bıraktı

"World_Record_Egg" isimli, sadece Instagram'ın en çok beğenilen fotoğrafı olmak adına açılmış profil, amacına ulaştı. Kylie Jenner'ın çok beğenilen fotoğrafı artık rekorun sahibi değil. Yeni rekortmeni selamlayın!

Kardashian ailesiyle birlikte şöhret basamaklarını hızla tırmanan Kylie Jenner, geçtiğimiz yıl Şubat ayında paylaştığı gönderiyle Instagram tarihin en çok beğenilen fotoğrafının sahibi olmayı başarmıştı.
View this post on Instagram

stormi webster 👼🏽

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on


Fakat bu rekor, bahsi geçen rekoru geçmeyi ant içmiş bir yumurta tarafından geçildi ve tabiri caizse tarihin tozlu raflarına kaldırıldı.
View this post on Instagram

Let's set a world record together and get the most liked post on Instagram. Beating the current world record held by Kylie Jenner (18 million)! We got this 🙌 #LikeTheEgg #EggSoldiers #EggGang

A post shared by EGG GANG 🌍 (@world_record_egg) on


"World_Record_Egg" isimli, sadece Instagram'ın en çok beğenilen fotoğrafı olmak adına açılmış profil, 4 Ocak'tan bu yana rekor beğeni alarak hayalini gerçekleştirdi. Meşhur yumurta, şu an için 26 milyonun üzeirnde bir beğeni sayısına sahip. Rekorun eski sahibi Kylie Jenner da bu duruma kayıtsız kalmayarak asfaltta yumurta pişiridği bir video ile bu mücadele aktif olarak katılmış oldu. Sıradaki rekortmen kim olur?
View this post on Instagram

Take that little egg

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.