Turkuvaz’dan online işbirliği
Tüm dünyada dijital ekran kuşağına reklam taşıyan ADTECH, Türkiye’de iş ortağı olarak Turkuvaz Medya Grubu’nu seçti.
Giriş Tarihi: 12.09.2013
14:24
Güncelleme Tarihi: 12.09.2013
14:26
ADTECH ve Turkuvaz Medya Grubu dijital reklam alanında önemli bir işbirliğine imza attı. Sait Halim Paşa Yalısı'nda dün düzenlenen lansmanla kamuoyuna duyurulan işbirliğiyle ADTECH Adserver Türkiye'ye de adım atmış oldu. AOL Advertising.com bünyesinde hizmet veren ve dijital dünyada toplam 39 ülkede, 680 seçkin kuruluşa dijital reklam yönetimi konusunda çözümler sunan online reklam yönetimi servisi ADTECH Adserver, Türkiye'deki reklam ekosistemine Turkuvaz Medya Dijital aracılığıyla ulaşacak.
ADTECH, reklam veren ve ajanslardan oluşan kullanıcılarına, display, video, mobil ve rich media dahil tüm dijital ekranlarda reklam rezervasyon, yönetim ve ayrıntılı rapor alma olanağı sunuyor. Dijital reklam dünyasında hedefe yönelik reklam çalışması, öncelikle dijital reklamların doğru yönetilmesi ve raporlanmasına bağlı. Hedef; dört ekranda reklama doğru yön vermek ve programatik satın almayı da Türkiye marketine dünya standartları ile yerleştirmek. ADTECH tüm servislerin bir adserverda toplanması konusunda hizmet veren dünyada sayılı reklam yönetim serverları arasında yer alıyor. ADTECH CEO'su Erhard Neumann'ın üzerinde durduğu ve geliştirdiği, holistik adserver ana teması yeni dünyada firmaların gözü kulağı oldu. ADTECH bu anlamda yayıncının ürünlerini yayınladığı 4 farklı ekranda reklam rezervasyon yönetimi beklentilerini karşıladığı gibi raporluyor. İş ortakları ile raporları anında paylaşıyor.
ADTECH, reklam veren ve ajanslardan oluşan kullanıcılarına, display, video, mobil ve rich media dahil tüm dijital ekranlarda reklam rezervasyon, yönetim ve ayrıntılı rapor alma olanağı sunuyor. Dijital reklam dünyasında hedefe yönelik reklam çalışması, öncelikle dijital reklamların doğru yönetilmesi ve raporlanmasına bağlı. Hedef; dört ekranda reklama doğru yön vermek ve programatik satın almayı da Türkiye marketine dünya standartları ile yerleştirmek. ADTECH tüm servislerin bir adserverda toplanması konusunda hizmet veren dünyada sayılı reklam yönetim serverları arasında yer alıyor. ADTECH CEO'su Erhard Neumann'ın üzerinde durduğu ve geliştirdiği, holistik adserver ana teması yeni dünyada firmaların gözü kulağı oldu. ADTECH bu anlamda yayıncının ürünlerini yayınladığı 4 farklı ekranda reklam rezervasyon yönetimi beklentilerini karşıladığı gibi raporluyor. İş ortakları ile raporları anında paylaşıyor.