Sınırları Aş: Paco Rabanne Phantom

Bizi her detayıyla iyi hissettiren bir ütopyaya davet eden Paco Rabanne Phantom’un dünyasında sıradanlığa yer yok.

Bundan yaklaşık 60 yıl önce, 1966'da kurulan Paco Rabanne, ilk koleksiyonlarından bu yana avangart bir vizyonu modern ve yenilikçi
değerlerle birleştiriyor. Sadece moda değil, çarpıcı koku koleksiyonuyla parfümeri dünyasında çığır açan markanın 1969'da çıkardığı ilk kadın parfümü Calandre, ilhamını havalı otomobillerden alıyordu. 1973 yılında çıkan Paco Rabanne Pour Homme, aromatik eğreltiotu esansıyla erkek parfümlerine hakim olacak koku ailesine öncülük etti. Böylece, ikonik ve eğlenceli bir görsel ve kokusal imza oluşturmanın ilk adımları atılmış oldu.

Marka, 2021'de Phantom ile sınırları aşmayı ve genç neslin özlemlerini ve isteklerini yansıtan bir vizyon sunmayı sürdürüyor. Lüks ve teknolojinin
birleşiminden doğan Phantom, kremsi lavanta notalarıyla enerji veren limon ve odunsu vanilyayı birleştiren fütüristik bir koku.

Fakat hepsi bu değil. Ödüllü yönetmen Antoine Bardou Jacquet tarafından Phantom için çekilen yeni kampanya ile marka bir adım öteye gitti; yetenekli isimler, bir parfümle şimdiye dek anlatılan en iyi hissettiren hikayeyi yaratmak için Paco Rabanne tarafından bir araya getirildi. Ve ortaya Paco Galaksi çıktı. Popüler kültür ve bilim kurgu klasiklerinden ilham alan kampanyada; Palm Springs'in zarif modernist mimarisini yansıtan, doğaüstü bir ışıkla yıkanan bir evde, duyusal varlıkların dans ettiği, flört ettiği şık, heyecan verici bir parti gerçekleşiyor. Vizyoner makyaj sanatçısı Isamaya French tarafından tasarlanan Paco Galaksi hem güzelliğin hem de hayal dünyasının sınırlarını zorluyor.

Phantom, güzel kokan bir parfüm olmanın çok ötesine geçiyor. Fransa'nın parfümeri başkenti Grasse'ın etkileyici karışımları ve lüks işçiliği, son teknoloji ekstraksiyon teknikleriyle birleşiyor. Paco Rabanne, yaratım sürecinde gezegeni korumak adına birinci sınıf doğal malzemeler tedarik etmeye özen göstermiş. Parfümün yıldız notalarından paçuli Endonezya'dan temin edilerek, Grasse'da yeniden damıtılmış. Haiti'den gelen vetiver ise etik kaynaklı, çevre dostu, sosyal açıdan sorumlu içerikler için küresel bir standart olan "ömür boyu" sertifikasına sahip. Lavanta da Grasse'da markaya özel olarak hazırlanıyor ve burada doğan, 21. yüzyılda yeniden başlatılan bir özütleme tekniğini harmanlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.