ları değişiyor

Youtube'da ‘TrueView for Reach’ isimli daha kısa ve izleyiciler tarafından geçilebilir yeni reklamlar göstermeye başlıyor.

son dönemin yükselen trendi , kullanıcılarına yeni bir türü sunmaya hazırlanıyor. TrueView reklam formatı, YouTube kullanıcılarının daha kısa süren reklamları izlemeden geçmelerine olanak tanımayı planlıyor. Yeni reklam formatı, YouTube'un 6 saniyeden sonra geçilebilir reklamlarına yeni bir alternatif olacak. YouTube, reklam verenlerin marka bilinirliğini 6 saniye içerisinde artırmanın en etkili yolunu keşfettiklerini, artık daha kısa ve etkileyici reklamlar yapabileceklerini duyurdu. İsteyen markalar, 6 saniye uzunluğunda ve 5. saniyede geçilebilen 'TrueView for Reach' reklam oluşturabilecek. Bu sayede, markanın reklamda hedef kitleye vermek istediği tüm mesajların ulaştığından emin olunacak.
BİZE ULAŞIN