Trendlerin izinde:

Trendlerin kokusunu alıp oluşacak talebe uygun ürünleri pazara sunan Popcorner markasının kurucusu, yeni markaları Türk tüketicisiyle buluşturmaya kararlı gözüküyor.

Giriş Tarihi: 25.05.2018 14:31

Yazı: Serhat Şengül

Popcorner markasının kurucusu , 2010 senesinde hukuk diplomasını New York'ta alır. Herkes illa eğitimini aldığı işi yapmak zorunda değil ya... 2012 yılına kadar bu alanda çalışsa da, edindiği iş tecrübelerinin ardından, moda ve perakende sektörüne adım atar. Sektöre geçişi o zaman online lüks ürünler satışı yapan Shopigo markası ile olur. Shopigo'da 40'tan fazla yabancı markanın toptan satımı, lojistik ve gümrük idaresini yürüten Yörükoğlu, ticaret hayatına ise Pantone Beachwear'in distribütörlüğünü yaparak başlar (Pantone, dünyanın bir numaralı pigment üreticisi ve renk otoritesi olarak giydiğimiz renklere yön veren bir marka.). Zira marka, geçtiğimiz yıllarda tamamen bu renk skalaları üzerinden konumladığı mayo, kupa, telefon kabı gibi çeşitli ürünler piyasaya sürmüştü. Can Yörükoğlu da bu ürün gamından mayoların Türkiye distribütörlüğünü yapar.

Akabinde portföyüne başka markaları da katar. Flash Tattoos, Case Scenario, Maison Labiche, MY JEMMA, Izipizi (See Concept), Les (Art)ists, KYME Eyewear, Thewhitebrand, La Reveche, MOSES, Bling2O gibi markaları Türkiye pazarına tanıtmasının yanında, distribütörlüğünü üstlenir. Harvey Nichols Dubai, Beymen, Vakkorama, Harvey Nichols Türkiye, Harvey Nichols Kuveyt gibi büyük perakendecilere bu ürünleri konumlayan Can Yörükoğlu, 2016 senesinde, bu farklı markaları aynı çatı altında toplar ve 'Popcorner'ı kurar.

Popcorner, dünyadaki trendleri sürekli takip ederek, genç, dinamik ve 'cool' markalarla işbirliği yapan, eğlenceli ve erişilebilir ürünleri pazara sunmayı hedefleyen bir marka. Popcorner'ın anlık trendleri yakalayan, bulunduğu yere renk katan, fark yaratan ve eğlenceli markaların bir arada bulunduğu 'pop' kimliği, markanın "Oh So Pop" sloganından belli oluyor.

Bünyesinde farklı markaları katmaya devam eden Popcorner, 2016 ve 2017 yıllarında Kanyon Alışveriş Merkezi'nde ilk Pop-up store'unu açar. Bu adım, Can Yörükoğlu'nun ileride hedeflediği Pop-up mağalar zinciri kurma hayallerine de bir adımdır âdeta... Girişimcinin şehrin kilit noktalarında açacağı pop ürünleri bulacağınız mağazalarına hazır mısınız?

BİZE ULAŞIN